Friday, April 9, 2010

Busy day

Nálada dnešního dne byla udána ranní návštěvou na alergologii. Zapomněla jsem s sebou vzít to doporučení od Mikova doktora, takže alergolog ani nepozdravil, jenom vyčetl. Sestřičky taky nic moc. Pak jsem tam cosi koktala, jestli by nemohl vyšetřit i mě, ráno mám opuchlé oči, ale bez doporučení nelze. Návštěvu jsem pak v suterénním bufetu nad kávou a dortíkem těžce rozdýchávala. To, že Ondra bude dnešní večer zase někde v tahu, mi na optimismu nepřidalo.
No ale za celý den jsme pak s Mikym stihli spoustu věcí:
-Miky objevil krásy poštovní schránky na rohu ulice
-hodinu jsme byli v herně na Chodově, Miky ji projezdil v Barbie autíčku
-pak se uťapal chozením po obchoďáku a usnul
-já jsem si v sekáči kousek od Václaváku koupila červenou puntíkatou sukni
-v Glosse jsem vyzvedla podklady na pondělní intenzivní kurz
-až do večera jsme pak byli na dětském hřišti u Hlavního nádraží. Docela už jsem ke konci klepala kosu. Miky ne, byl neustále v pohybu.Líbí se mi, jak on se prostě neumí nudit, vždycky si najde nějakou zábavu.
Takže jsem teď docela unavená a asi půjdu dneska-zcela výjimečně-brzo spat.

No comments: