Friday, September 6, 2013

Hostim II

Haha, o prázdninách jsem neměla zas až takový přístup k internetu jako obvykle a abych řekla pravdu, ani mi to tak nevadilo. Zažila jsem ale v létě pěkné chvíle, a abych na ně nezapomněla, musím si je tu zapsat a při tom zapisování si je alespoň budu moct znovu prožít. Takže kde jsme to skončili? Hostim! Druhý den. To jsme se vydali na výlet po vinicích. Z Hostimi autobusem do Popic, kde jsme začali pozdně dopolední kávou. Naše první zastávka byla kaplička za obcí. Velice pěkné, osvěžující místo s pumpou, kde omamně voněly borovice. Nástěnné malby od Milivoje Husáka. Sylva říkala, že jejich známým z Německa to tam připomínalo Řecko. 

  
  

  

 
Další zastávka vinice Havraníky s ochutnávkou, taktéž velice osvěžující.



K třetímu zastavení, vinici Šobes jsme putovali vyprahlou krajinou. 


 

 
 Naštěstí přišlo osvěžení u studánky. Líbí se mi, jak Miky fotí koruny stromů.


 A pak už řeka a výstup ke stánku s dalším vynikajícím vínem. Škoda že jsme se nemohli zdržet, museli jsme valit na vlak do Šatova. Já bych tam seděla až do západu slunce, a klidně i dýl.

 

 
 Cestou na vlak jsme si trhali meruňky, nebyly ještě úpně zralé, ale jíst už se daly a potěšily.

No comments: