Friday, September 27, 2013

Dvě setkání ještě z léta

První: s Radkou v kavárně Vysočina v Havlíčkově Brodě.



Po kávě jsme se přesunuly do parku a povídaly si na laviččce. Radka s manželem Hynkem už pár let jezdí na manželské rekolekce- tak sdělovala dojmy a postřehy. Bylo to pro mě hodně inspirativní. Radka mi doporučila knižní rozhovor Marka Orko Váchy s Karlem Satoriem Život je sacra zajímavej Knížku jsem si koupila v Brně, kde jsem se setkala s Petrou, protože se uvidíme až zase za rok.




Takhle jsme posnídaly v naší oblíbené kavárně Tungsram. Měly jsme v plánu zajít ještě do nově otevřeného Atlasu, ale protože jsme se nemohly rozhodnout, jestli si koupíme zelené nebo černé tílko, šedou nebo fialovou šálu, už nezbyl čas, a tak jsme vsadily na už prověřeného Franze. Tahle setkání mě drží nad vodou, posílají mi tolik potřebnou energii.

 Ještě ze zmiňované knihy:
....že jsem do detailu zamýšlen pro velké obdarování...
 ....human beings: created and creative...
...nauč se děkovat, to tě naučí myslet (heidegger)

Už tu na mě čeká další MOV, tentokrát Modlitba argentinských nocí.

No comments: