Tuesday, September 7, 2010

ZOO, take 2

Protože máme permanentku a chtěla jsem ještě využít jednoho z pravděbodobně posledních slunečných dní, vyrazili jsme dnes do ZOO.

Viděli jsme žirafy



a medvěda.



Kousek od medvěda si pak Miky dopřál svou pravidelnou odpolední siestu. Já jsem seděla vedle na lavičce, četla si a klepala kosu.



Pak jsme se přes lachtany a tučňáky dostali do dětské ZOO. Miky překvapivě nechtěl svézt malou tramvajkou, ale u koziček se docela vyřádil.Bohužel se pak jal i házet kameny, tak jsme museli vyklidit pole.



A takhle jsme dopadli:



Miky ty vláčky prostě nedá z ruky a při každé příležitosti je povozí. Ještě jsem k tomu musela několikrát předčítat poému O mašince od Jana Čarka.
Ale všimněte si, jakou má Miky na bundě krásnou placku. Je to kočička a koupili jsme ji zde. Já zas nosím na batohu placku s námořníkem, tu jsem koupila zase zde.

Jsme prostě pretty cool:-)

Jinak mám z návštěvy ZOO mnohem lepší pocit než minule, tak snad tu permanentku nakonec přece jen využijeme.

No comments: