Sunday, July 18, 2010

Tajemství ostrova za prkennou ohradou

je půvabná knížka od Petra Čecha, který napsal O mráčkovi. Opět dárek od táty, pro Mikuláše ji budu ještě pár let schovávat, ale pro sebe jsem si ji před usnutím už přečetla. Je o dětství ve 30.letech minulého století, o životě v klukovské partě, ale taky o smrti, jak ji chápat a jak se s ní možná smířit.



I já teď tak trochu žiju v klukovské partě, Miky má za kamaráda místní toulavé dítě, Honzíka, tak s nima chodívám házet kameny do rybníka.
I já dělám klukoviny - Ondra nás po návratu z Ukrajiny vytáhl na brodské koupaliště -spálila jsem si záda. Ale jinak perfektní, Miky byl nadšený.
Nechala jsem si na kolo přidělat cyklosedačku, takže se nám s Mikym otevřou nové horizonty. Jsem zvědavá.
Dneska pršelo celý den, je tu za Vítkem Anička, barák plný lidí, tak měl Miky o zábavu postaráno. Líbí se mi, jak si hezky s každým vyhraje. Jezdil s takovým tím obslužným vozíčkem z pokoje do pokoje a nabízel nám kávu, čaj, knihy a různé jiné věci.

No comments: