Tuesday, May 4, 2010

Za starým mobilem

Ráno jsem se probudila a nefungoval mi mobil. Už asi prostě nemoh.
Tohle je on, můj starý mobil:




Je mi to líto, měla jsem ho ráda, hlavně kvůli téhle fotce, kterou jsem měla na displeji.




Jestli mě paměť neklame, dala jsem si tam tuhle fotku, pod vlivem četby téhle úžasné autobiografie Paula McCartneyho. Někde na začátku popisuje, jak s Johnem cestovali stopem a jak pak někde jeli a leželi a povídali si. Je to tam nejspíš trochu jinak, ale tohle je dojem, který z toho mám. Dojalo mě tehdy to jejich přátelství, jak si rozuměli, jak jim spolu bylo dobře- Tak na připomenutí důležitosti přátelství jsem měla na mobilu Johna a Paula. Na tom novým mobilu už je mám taky, ale fotka se tam nevyjímá tak pěkně. Možná tam dám nějakou jinou (jich dvou, zůstanu věrná).

R.I.P., starý mobile, musím si zvykat na nový.

No comments: