Monday, May 10, 2010

Mráček pětkrát denně

Tuhle knížku si Mikuláš doslova zamiloval. Odpoledne (když teda nespí na kočárku) i večer před usnutím ji musíme číst dvakrát (pak završujeme kočičkou z kávové pěny).



Knížku dostal Miky od dědečka k Vánocům. Poprvé jsem se s knížkou setkala, když jsem ji vezla jako dárek tehdy dvouletému Dádovi do Jordánska.Táta ji tenkrát dostal asi přímo od vydavatele a dal mi ji s sebou. Myslela jsem si, že je to taková ta knížka, co jsou z ní nadšeni hlavně dospělí, ale dětem se zas až tak moc nelíbí. Jaké bylo ale moje překvapení, když mi pak Petra psala, jak je z knížky Dáda nadšený a jak ji čtou furt dokola. Tak to teď probíhá i u nás.
Je to opravdu moc pěkný poetický příběh, který se dobře čte.
Knížku O mráčkovi od Petra Čecha vydalo Nakladatelství Literární čajovna Suzanne Renaud z Havlíčkova Brodu. Vydali prý ještě podobnou knížku O klíči, zkusím na to mrknout.

4 comments:

Anonymous said...

Vidím oranžové stany :)) že by buddhisté?? zuzi

Anonymous said...

Ano, ale ty stany jsem viděla někde jinde.. :), knihu bohužel neznám, čajovnu se už několik let snažím navštívit, vždycky však v HB někam spěchám a pak zase odněkud spěchám ... na vlak. zuzi

Marta said...

nejsem si jista, jestli cajovna uz nahdou neni zavrena (aspon teda posledne byla, ale treba jenom malovali), nicmene kavarnu maji take peknou.
ano ano, treba martin pecina, ktereho jsme u oranzovych stanu potkali, to je takovy typicky buddhista:-))

Anonymous said...

Martin Pecina hohó ..... dobrý postřeh, zuzi