Friday, November 1, 2013

Nový projekt- Anglické slovíčko týdne

Moje kamarádka Marcela vedla v letech 2006 - 20010 blog Anglické slovíčko týdne. Párkrát jsem tu na něj odkazovala, takže ho možná znáte. Pak ji to přestalo bavit a dala si pauzu. Letos dostala chuť se k blogu vrátit a přizvala mě ke spolupráci. Blog jsme přejmenovaly na Cabin 54 - jestli chcete vědět proč, odpověď najdete na blogu pod hlavičkou About us). Každý týden se na blogu objeví nové slovíčko nebo výraz převážně z hovorové angličtiny, jeden týden od Marcely, druhý ode mě. Blog má i svou facebookovou stránku, Cab 54 - English WORD A WEEK, kde se kromě slovíčka budou objevovat i aktivity k, řekněme, procvičení angličtiny, založené na obrázcích, videích, textech apod.


Od ledna bychom chtěly přidat ještě "odnož" Photo a Week, kde by na každý týden bylo vypsáno téma k focení a účastníci by sdíleli fotografie opět buď na Facebooku nebo na Instagramu, pomocí hashtagu #cab54. Tak nás přijťe navštívit do Cabin 54.

3 comments:

wlcice said...

super! Už mám v oblíbených :-)

Helena Šilhánková said...

Výborné! Těším se a držím palce, ať vydržíte :).

thora said...

Love it!!!