Thursday, November 8, 2012

Možná to ještě stihnete

Když jsem onehdá jela za Lenkou do Kralup, všimla jsem si na Masarykově nádraží tohoto nenápadného plakátku
a bylo mi jasné, že tam musíme jít. Jedná se o představení na námět slavných Pohádek o mašinkách, takže je tam Zababa i pan Blahoš, ale sám příběh je originální. Jedna herečka to odehraje všechno - vodí loutky, skáče mezi projíždějícíma mašinkama, mává na měsíc a odpaluje raketu. Opravdu povedené. Na stránkách Prodivadla jsou uvedeny termíny na listopad a prosinec (kdy je speciální vánoční přestavení se zvláštními efekty), hraje se nejenom na Masaryčce, ale taky v prostorách Fantovy kavárny na Hlaváku. Babičku, která byla s námi, tu mám poněkud rozmazanou, ale chlapečkům to tu tak sluší, že tu tu fotku prostě chci mít.
Když na konci vyvětrali....

3 comments:

Anonymous said...

prosím vás můžete mi říc´t kde na stránkach PRODIVADLA najdu adresu????

Marta said...

Musíte do Programy, a tam vždycky u představení najdete, kde se hraje (toto představení se hraje buď na Masarykově nebo na Hlavním nádraží v Praze, na Masaryčce se hrálo ve společenském sále, vše dobře označeno šipkami).

zuzi said...

Vida, ve Fantovce se něco děje, to je fajn, hned vysadím na blog fotky z nedávné návštěvy :), alespoň mám důvod :)