Tuesday, November 15, 2011

Kořenov

Tradiční podzimní setkání s partou kamarádů, tentokrát na rozhraní Krkonoš a Jizerských hor.
Prostě zhruba někde tady:



A tady jsme bydleli:



Po páteční cestě autobusem jsem měla velkou chuť jen tak si vlízt do postele a číst si(a taky jsem to udělala a k tomu jsem ještě skoukla Vyprávěj), ale nakonec mi to nedalo a šla jsem i na chvíli posedět do restaurace.

V sobotu jsme podnikli výšlap na rozhlednu Štěpánka. Miky svědomitě ťapal (samozřejmě s občasnými přestávkami u Ondry na zádech, taková vlastní verze indiánského běhu). Tentokrát šlo spíš o to, jestli to vůbec ujdu já (ještě že mám ty stahovací punčochy).

Bylo nádherně.







Potkali jsme tohle miminko:



Tady si Miky vyžádal pauzičku.









Na Hvězdě se celá parta sešla na oběd.



Rozhledna Štěpánka. Byla z ní vidět i Sněžka.







Soumrakem domů.



Kolem evangelickéh kostela (kaple?).





A nestačilo nám to, museli jsme si ještě dvakrát obejít chatu s lampiónama.







U knížky jsem málem usnula, ale ta motivace chvíli si posedět, popovídat si a něco se dozvědět je asi příliš silná.

V neděli už pak jenom sejít na vlak a cestovat domů. S obědovou přestávkou v Turnově.

No comments: