Sunday, April 10, 2011

Farmářské trhy na Jiřáku

Tak dnešní původní plán bylo jet se dívat na letiště na letadla. Probudila jsem se ale s docela hrozným bolením v krku (chodila jsem bez šály, ale z velké části viním únavu, dělala jsem jeden rychlopřeklad a na další jsem se mmj upsala.)Takže jsem si o něco dýl poležela a letiště už jsme prostě nestihli. Místo toho jsme se na chvíli zastavili na farmářských trzích na Náměstí Jiřího z Poděbrad.


Koupili jsme si další kytičku a taky pórek do polívky.



Studený jarní vítr nám pod nos podsouval rozličné vůně. Zakotvili jsme u stánku s blízkovýchodními specialitami. Já jsem si dala kávu z džezvy, Miky štrúdl, ten se prostě jí všude.



Dobré, příště vyrážíme zase, tentokrát už s jasným nákupním seznamem.
K večeru jsme byli ještě v parku na Pankráci, už to zase začíná tyhle procházky, no konečně.

O letadlech někdy příště.

No comments: