Monday, March 7, 2011

Minulý týden

už si tak úplně nepamatuju. Tak musím vzít diář...aha, byla jsem si vyzvednout novou občanku. Po minulé absenci z důvodu nemoci jsme zase zahájili Jahodu. Ve středu jsme zvládli dva dny otevřených dveří v mateřských školách. Pořád to tu zkoumám, kam Mikyho zapsat, obracím všechna pro a proti a je mi úzko z kainarovského "už mu to začlo".
V pátek jsem byla na tutoringu Using short videos. Moc pěkné, zajímavé nápady.
Třeba tahle scénka - dostali jsme asi pět výrazů, koukli jsme na video bez zvuku a měli jsme vymyslet rozhovor. Je to akorát trošku delší, ale myslím, že v rámci výuky tématu stěžování si v restauracích se s tím něco dělat dá.


Dvě kolegyně jsou členkami divadla Esence , tak jsme se s jinými kolegyněmi vypravily na jejich premiéru Bulgakovova Purpurového ostrova. Záviděla jsem holkám, že se takhle můžou v divadle vyblbnout. Po představení jsme ještě poseděly a poklábosily.
Sobota-IKEA, baby. Mikymu pro stoleček, židličku a další krabice na hračky. Miky si hned dal na stoleček všechny kamarády a vláčkové pohlednice a bere si tam jídlo. Fotky se mi zatím žádné nepovedly, ale časem budou.
Návštěva IKEy vžy vyčerpá, ale i tak jsem večer ještě zvládla poklidit, vyžehlit, sledovat film Wrestler a k druhé hodině noční ještě v Lidovkách přečíst moc pěkný rozhovor s básníkem Milošem Doležalem. Říká tam mimo jiné : "... poezii jsem nikdy neměl za lyrické mlžení, ale za co nejpřesnější pojmenovávání skutečnosti a onoho tajemství, které za ní leží." S tím velice souhlasím. Ale ten rozhovor o poezii zas až tak není, tak se toho nebojte a přečtěte si ho:-)
Dneska ještě velká zima, i když jak jsem dnes sledovala Mikyho, jak běhal na Habrovce po zahradě, přišel mi takovej jarní:-) Tak snad už brzo...

No comments: