Monday, January 31, 2011

Memorabilia

Strávili jsme víkend v Lípě, kvůli úspoře energie jsme spali v mém dívčím pokojíku. Když jsem se tak dívala kolem, na ty svoje věci, za dlouhé roky nasbírané, rozhodla jsem se, že si jich pár vyfotím a uchovám je zde na věčnou památku.

Mapa světa, zakoupená kdysi v Brně.



Nahoře zleva: korálky z Jamajky, naivní obrázek Casy Batló v Barceloně a péefka z roku 2006. Napravo uprostřed: duha nad Grand Lakem. Dole zleva: Vincent Gallo, který mě uchvátil ve filmu Arizona Dream, obrázek je z filmu Buffalo 66, coloradské přání k svátku a nějaký obrázek, jehož původ už si nepamatuju.

Fotka z Maroka, placky chleba za oknem.



Moji rodiče nalevo, napravo parta z legendárního Silvestra 2002.



Fotografie Jindřicha Štreita, dárek od táty.



Japonské zátiší.



Majáček od kamaráda tuláka.



Obrázek Brna, dárek od táty k promoci.



Pod obrázkem andílek od pana Červenky, bývalého kastelána na Pecce.




Schovaný v rohu, svícen od Jany a Žanety.



Obrázky z cest.



Nádherné rámečky, vánoční to dary z USA, nalevo já a Petra, napravo já a táta.



Francouzská a mexická žena.



Vážka čtenářka



SOME PEOPLE WILL SAY YOU´RE GOING THE WRONG WAY WHEN IT´S SIMPLY A WAY OF YOUR OWN.

1 comment:

Evina K. said...

Tvůj pokojík je stále ještě v "původním stavu." Ty se máš. :-))) Je to takové uspokojivé.