Monday, February 11, 2013

Taky jsem slavila,

a tak jsem si nadělila, udělala jsem si radost. Možná tyto dvě věci zásadně ovlivní chod naší domácnosti. Jeden dar se schovává v tomto krásném obalu od KačkyD.
Nevím, koupila jsem si ho až teď, v době, kdy už bývám internetem někdy až přesycená a sním o večerech u knihy, v době, kdy mívám pocit, že nechci vstřebávat žádné další informace, že chci jen žít a milovat:-) Zní to hloupě, ale je to tak. Ale ono to stejně nakonec bude úplně jinak. Zatím sjíždím hlavně instagram, zapojila jsem se u Fat Mum Slim do projektu jedno foto denně. Na každý den je vypsáno jedno téma a vy můžete moje výtvory sledovat v rámečku Latest Instagram vlevo. Jinak si myslím, že budu stahovat nějaké aplikace (zatím) pro Mikyho, ale neměla jsem dosud čas to nějak zevrubněji studovat, taže jestli máte nějaké tipy, sem s nimi! Opět tu mám trošku problém s takovým tím: pojď si tu teď něco procvičovat na počítači... Na BioAbecedář Hanky Zemanové mě přivedla kamarádka, když mi uvařila oběd podle jednoho z receptů. Kuchařka má teoretickou i praktickou (recepty)část. Já osobně mám tento druh stravy velice ráda, jestli se mi podaří přesvědčit i ostatní, to už si tak jistá nejsem....možná si počkám až na Dominika.
Pro případné zájemce onen báječný recept naleznete zde.

No comments: