Monday, March 19, 2012

Konečně

je teplo, konečně zase začnou výlety a procházky po parcích.
Ten úplně první teplý den jsme se teda vydali do IKEA, nakoupit police do Mikyho pokojíčku, ale podvečerní Grébovku jsme ještě stihli. Všude strašně moc lidí.
Dneska jsme se vrátili na čtyřku, do parku na Pankráci (tam jsme se toho nachodili!). V kavárně Na půl cesty hráli pro děti divadlo, po něm následovala výtvarná dílna.
Já jsem se zatím snažila udrncat Muže, co nikdy nespí (teda v noci spí dobře, jen přes den skoro vůbec, jenom v nosítku, ale to mě nepřekvapuje, jde ve stopách svého velkého bratra).



Miky provětral odrážedlo. "Maminko, já jsem nejrychlejší!"



Baví ho teď kytky, na Pankráci mají moc pěknou naučnou stezku o stromech, tak to ho taky chytlo - ale nevím , jestli ho vlastně bavily ty stromy nebo spíš hledat podle čísel jednotlivá zastavení.

2 comments:

Amelie said...

Nádherní kluci. Miminko vypadá tak sladce. Odrážedlo se mi moc líbí. Nevím, zda bych ho neměla pořídit Jeníkovi.

Marta said...

odrazedlo je fajn, tohle je znacka Davídek.