Wednesday, June 29, 2011

Konec šk.roku

Poslední dobou to tu flákám, tak rychle ještě něco dohodit za červen.
Hodně zkoušení, velká únava, hodně spaní, někdy zlobí žlučník, tak proto ta mezera.
Tak co jsme stihli a já si to ještě pamatuju:
- tradiční pohádkový les ve Služátkách. Líbí se mi, že každý rok pohádky obměňují, ne úplně, ale vždycky tam je nějaká nová, letos např. O veliké řepě nebo O dvanácti měsíčkách
-byli jsme na tříletinách Matěje T.. oslava se konala v Krčáku, v prostorách zahrady restaurace Na tý louce zelený. Pro děti ideální - hřiště, jezírko (oplocené, ale kamínky se házet dají), domeček, krmení koziček, opékání buřtů.......a zmrzlinovej dort byl výbornej
-pár dnů taky v Lípě, takových odpočinkových, Mikyho největší zábava-krmení sousedových slepiček
-z jiného soudku: dívali jsme se na film My děti ze stanice ZOO. Ani jsem netušila, že filmová verze knížky, kterou jsem hltala ještě dětskýma očima, vůbec existuje. Je zdařilá, má stejnou syrovou atmosféru jako knižní předloha.
- zítra poslední hodina, a pak -prááááááááázdniny!!!!!!!Děckám v pomaturitku jsem poslední hodinu udělala takový mini americký den (Miky byl se mnou, choval se vzorně). Líbilo se, chtějí jet taky:-)) Zařadila jsem trochu i tematiku hippies. A to mi věřte, až to zítra odučím, budu chtít tančit a zpívat jako Berger z Vlasů.

No comments: