Monday, December 10, 2012

Mikuláš

Měli jsme na minulý týden naplánováno několik akcí k Mikulášovi, různé drobné nemoci ale vše změnily a ta pravá mikulášská byla jen jedna, u mě v práci, kde si besídku už pravidelně pár let s kolegyněmi připravujeme. A já si tak říkám- dobře, že tak, však už by jsme se pak ze všech těch Mikulášů zmikulášovatěli. Nemocný byl Dominik, tak zůstal doma s Ondrou, já a Miky jsme se vydali sami. Výtvarku už jsme nestihli, hudebky jen část. Miky má koledy hrozně rád, takže se hned zapojil.
Celá mikulášská sestava se letos moc povedla, anděl Petra byl moc vtipná, Mikuláš měl chic kaboš
čerti (náš pan šeditel se synem) vypadali jako Slash z Guns N´Roses.
Náš Mikuláš sice dostal sprda za pár věcí, ale hlavně ho chválili, protože je to prostě hodný kluk:-)Nadílka byla bohatá, a tak už máme např.na příští rok od šikovné Katky adventní punčochu. Čokoláda byla zastoupena pouze jedním Kinder vajcem, asi ve všech rodinách bývá zajištěna z jiných zdrojů....My ji tu letos máme vážně tuny, ach jo,... Vánoční večírek pro dospělé mi byl odepřen, ale v sobotu už byl Nik bez teplot, a tak jsem si to aspoň částečně vynahradila u kamarádky na její narozeninové ´girls only´oslavě.

No comments: