Wednesday, December 5, 2012

Advent so far

Roztomilé to tu máme. Adventní věnec jsme s Mikym vyrobili na workshopu v Mamacoffee ve Vodičkově.
Samotné věnce už byly připravené, na nás zbylo jen zdobení, takže Miky vybíral, já lepila.Moc se mi ten náš věnec líbí, fakt. Dominik byl na procházce s tatínkem, takže jsme nikam nespěchali a dali jsme si ješě mošt a bábovku (Miky) a svařák (já).
Cestou domů jsme se ještě stavili u sv. Ignáce, trošku to teď zanedbáváme, tak jsem chtěla aspoň na chvíli, odpočinout si... Nad věncem na kuchyňském stole nám visí plakát s Betlémem, zakoupený na Fleru, od autorky tohoto blogu.
Babička klukům připravila klasický ladovský Betlém, vystřihla ho a inštalovala do police, když ho Miky ráno objevil, byl z toho v šoku a málem začal koktat, nenechal si vysvětlit, jak se tam ten Betlém doopravdy vzal... Do adventního kalendáře nám každý den naděluje andělíček, zatím tu byli čtyři.
Andělíčky vystřihuju z knížky Andělé na vánoční pouti, kterou jsem zakoupila opravdu strašně dávno, když jsem ještě neměla děti, na Knižním veletrhu v Havlíčkově Brodě. Jak jsem tak koukala po různých e-shopech, je už bohužel asi rozebraná, ale nedívala jsem se samozřejmě všude. Andělíčky namalovala Lucie Dvořáková, text je od německé autorky Ingrid Biermann. O každém andílkovi je tam krátké povídání proč byl poslán na zem, jaký je tu jeho úkol. Do adventních pytlíčků dám občas i čokoládu nebo nějaký mls (nejsem žádný fundament), ale vždycky tam je nějaký úkol, třeba vystřižený ze starého Sluníčka. Kdybyste náhodou chtěli adventní kalendář vyplnit v podobném duchu, úžasný seznam nápadů najdete tuná. Přeju vám krásný adventní čas!

2 comments:

Evina K. said...

Máme stejný andělé, slouží nám už třetí rok a děti ještě neomrzeli.
EvinaK

Marta said...

Tak to jsem ráda, že se to nevochodí:-)