Monday, July 23, 2012

London Twelve

Už jsem strašně dlouho nebyla na žádné výstavě (asi mě trošku odrazuje přemíra vizuálního na Internetu), ale když jsem teď měla jenom Dominika, zatoužila jsem se zase v klidu projít galerií a nechat na sebe působit obrazy.
V Domě U Kamenného zvonu probíhá výstava současného britského umění London Twelve, to mě zaujalo, takže tam jsme se vydali.
Měla jsem pocit, že vše je hodně ovlivněno "primitivním uměním", založeno na kolážích a "asemblážích", některé věci mi přišly na můj vkus až příliš dekorativní
např. toto dílo od Fiony Rae, "Kick me to the future so I can be reloaded"



Líbil se mi ale už obraz "Double Pop Red" od Gavina Turka

Nějakým způsobem mě pak oslovilo několik děl v prvním patře, např. tento chladný až děsivý ledovec od Marcuse Harveye (co se za ním asi skrývá?).



Nechala jsem se vtáhnout tohle "dírou" od Olivera Marsdena




Ještě na ukázku:

Jonathan Baldock: Reclining Figure



Heywood and Condie:Shimmer



pro mě obrovská chobotnice vyvržená na břehu moře, snažící se mě přilákat do svých chapadel.

Dost rozmanité, zajímavé....Musím zase začít chodit na výstavy.

No comments: