Sunday, May 20, 2012

A nakonec se i vyjasnilo

Minulou sobotu jsme měly s holkama z práce naplánovaný výlet, ráno ale lilo jak z konve, a tak jsme se rozhodly pro alternativní plán - sešly jsme se v kavárně. Bylo to moc milý setkání, a i když jsme tam byli skoro tři hodiny, Miky i Dominik byli oba vzorní a nechali maminku popovídat si. Mikyho bavilo dávat si se Zuzkou úkoly typu: nakresli svoje oblíbené ovoce a já budu hádat které to je. Nicméně kavárna sama mě moc nenadchla, přišla mi taková chladná. Bavilo mě sice pozorovat anglický debatní kroužek, pár hledající cosi na Ipadu, studující studentky, ale zdálo se mi, že i takový Starbucks má větší armosféru. Nevím. Dala jsem si bagel s kuřecím masem, ale s tím, který jsem si dala v deštivé drážďanské noci, se vůbec nedal srovnat. Cestou domů jsme se ještě stavili na hřišti na Karlově náměstí, Miky si všiml čertíka na informační tabuli a ptal se, proč tam je, tak jsem mu ukázala Faustův dům, ale přesnou verzi toho, co se tam událo, budu muset ještě nastudovat, mám v tom mezery. A ten společný výlet nám snad vyjde příští sobotu.

1 comment:

Evina K. said...

Mraky, mám je ráda.