Monday, November 7, 2011

My job

Vrátila jsem se na těch pár měsíců, než zase zalezu do nory, k tomu, co jsem už kdysi dělala - starám se tak trošku o některé naše lektory, hlavně jim tedy chodím na hospitace a snažím se předstírat, že tomu rozumím víc než oni. Na tyto účely jsem vyfasovala netbook a když pak po nocích píšu hodnocení vypadá to na mém pracovním stole někdy i takto:



Nenafasovala jsem ale žádné stálé hodiny, působím navíc ještě jako suplující lektor (s baťůžkem po Praze:-)). Díky hospitacím a suplování se dostanu na různá místa, často do honosných sídel různých firem (to se pak ptávám, jestli je to vůbec zapotřebí...), ale i do zajímavých staveb....jako např. minulý týden do firmy Sipral.
Vyfotila jsem si tam na dámské toaletě světlo - žárovku, samolepku přilepenou na zrcadle.
Budova zajímavá, ale bývá tam prý v létě moc vedro a v zimě moc kosa.



Taky samozřejmě nakouknu kolegům do kuchyně...


Zde seznam trestů za používání češtiny ve výuce.

Jsem ráda, že se zase můžu účastnit akádích porad, to byla vždycky moje nejmilejší část:-) Mám štěstí na výborné kolegyně a kolegy, a naše setkáni mi vždycky přijdou hodně inspirativní.
Mám za sebou i dvě koučinková setkání pro lektory, která vede právě jedna kolegyně - zatím jsme probírali, jak vlastně vnímáme svou učitelskou roli a taky co dělat, když studenti "zlobí". Příští setkáni mi unikne,ale to poslední prosincové snad ještě stihnu.
Taky se snad u nás rozjede projekt Book Swap, kde by si lektoři navzájem vyměňovali knížky v angličtině. Já už jsem pár kousků věnovala, tak uvidíme, co ti druzí.
A tento pátek jsem byla na prezentaci učebnice Global z nakladatelství Macmillan - a stálo to za to, vzorek učebnice zdarma s e-workbookem k tomu. Podle prezentace bych tem měla najít spoustu dalších materiálů, které si studenti můžou stahovat do mobilu, budou-li o to mít zájem. Ale kde najít čas to všechno proštudýrovat?

No comments: