Wednesday, November 23, 2011

Erich´s visit

Kamarád Erich z Ameriky vždy jednou za pár let vyrazí na svou evropskou tour. Ten čas nastal právě minulý týden. Čeká nás stěhování, a tak jsem měla nejdřív obavy, jak to všechno zvládnem, cítila jsem se na to docela unavená, ale nakonec vše proběhlo celkem v klidu a hodně jsme toho stihli.
17.11. jsme zapálili svíčku u Hlávkovy koleje, kde bydlel Jan Opletal



a pak i na Národní.



Vlakem jsme si zajeli do nádražky v Braníku.



Zašli jsme na Brada Huffa do Globe Café, kde hraje každý pátek večer od 6 do 7 během happy hour. Brada Huffa oba známe z Grand Lake Lodge v Coloradu, kde jsme spolu pracovali. Brad tam hrával každé úterý v baru, no a teď prostě už nějaký ten pátek žije v Praze, Klasická American night, bar, burger a hranolky, Mikyho první "kalba".



Erich pak pokračoval s Bradem do Absinth baru, kde hrává snad každý den, k nám dorazil až ve 4 ráno. V sobotu se mu pak nikam nechtělo (se mu nedivim). My jsme si udělali procházku do Stromovky.
Já a Erich jsme pak večer šli na film, který je určitě kvalitní, já jsem bohužel celou dobu bojovala se spánkem.



V neděli jsme se vyvezli na věž,



abychom mohli obdivovat Prahu plnou smogu,



a pak jsme si dali výbornej pozdní oběd v Akropoli (interiér František Skála). Pošmourné, depresivní nedělní odpoledne, kdy nikde nikdo není. Ale pěkně jsme si popovídali.



A teď už asi nastal čas balit, dál už to odkládat nejde. Myslete na mě:-)

No comments: