Sunday, October 9, 2011

Jihlava

Než se v lednu narodí Dominik a s různými cestami bude na chvíli zase utrum, musela jsem se ještě vidět se svojí třetí spřízněnou duší - Sylvou. Sešly jsme se tak nějak napůl cesty a nádhernou sobotu jsme prochodily po Jihlavě (hradby, parky) a proseděly po kavárnách a zahradních restauracích.



Sylva čeká druhého potomka skoro ve stjném termínu jako já. Známe se zhruba 30 let,hodně jsme toho spolu zažily, kdo by to byl řekl, že budeme jednou mít stejně staré děti! Sylvy Karolínka je ani ne o půl roku mladší než Mikuláš. To budou jednou výlety!
Ještě cestou na vlak mi Sylva dala tip na knihy Jiřího Muchy - Podivné lásky a Studené slunce.Podivné lásky už mám na nočním stolku a chystám se na ně. Ve Studeném slunci prý píše, že když cestuje a octne se najednou, velice rychle mimo domov, fascinuje ho, když si uvědomí, že doma běží všechno jako vždy i bez něho. Že tam pořád jsou ty ulice a chodí po nich lidi atd. Sylva si to vybavila, když jsem jí říkala o výletě do Drážďan- jak mě zase fascinuje, že stačí pár hodin vlakem a člověk se ocitne v úplně jiném světě.
Miluju tyhle chvíle!

No comments: