Monday, April 25, 2011

Easter Madness

Původně jsme měli v plánu strávit Velikonoce u babičky na Vysočině, leč přesunutá operace nám trošku změnila plány. Původně jsem tak počítala s tím, že veškerý servis zajistí právě babička (alias Mamma Jagr) a my si tu v Praze vystačíme jen s mini aktivitkami typu těstovinová kraslice



umístěnou na tabuli společně s touhle jarně početní záležitostí.



Když jsem si teda udělala jasno v tom, že na Velikonoce zůstáváme, musela jsem dohánět. Ještě cestou z předoperačního vyšetření jsme zakoupili travičku a ovečku.



ze skříně jsem vytáhla staré kraslice



a se skořápky jsme vyrobili domeček pro ptáčka z korkové zátky.



Mladíka na snímku ale stejně nejvíc zajímá autobus-harmonika, kterým teď vozí tři kamarády-pejska, kouhoutka a holoubka.

V neděli jsme ještě společnými silami obarvili pár vajíček



a vedle umístili tohodle pěkného zajíčka, kterého přinesl Mikymu dědeček (shodli jsme se, že ty čokoládové, co se povalují po obchodech, stejně moc nemusíme).



Kromě tradiční pomlázky jsme ale uspořádali i tzv. egg hunt (mini) na trávníku za domem.



Ochutnávka úlovku.



Kromě tohodle všeho, a hlavně, jsem byla s tátou v neděli u sv. Ignáce, kde jsem po delší době zažila opět klidnou mši (myšlenky: člověk musí vstát, tak jako musí vstát každé ráno, když ho z postele tahá vlastní dítě - to jsem si byla docela dobře schopna vybavit, člověk ničemu tady neuteče, ale zároveň dostává možnost rozběhnout se...), po ní jsme ještě zašli na kafe do Mamma coffee (a to jsem moc ráda, že jsme šli, hezky jsme si popovídali) a pak ještě cesta tramvají domů prosluněnou Prahou.

1 comment:

marss said...

Ta "početní záležitost" se mi moc líbí! :-)