Tuesday, March 1, 2011

Hory

Do poslední chvíle jsme nevěděli, jestli kvůli nemocem vůbec pojedeme, ale nakonec jsme ve čtvrtek s Mikym nasedli na Čerňáku na autobus a odjeli do Strážného v Krkonoších. Ondra se k nám přidal v sobotu.
Když jsem odcházela na mateřskou, posteskla jsem si, jak mi je líto, že jsem si kolegů a kolegyň víc neužila. Po pracovní stránce jsme spolu trávili čas dost intenzivně, ale mimo práci už nám čas moc nezbýval. I když teda oslavy narozenin jsme dodržovali poctivě:-)
Tak aspoň teď na horách jsem si jich mohla trochu víc užít. Přes den nás teda zaměstnaly děti bobováním a lyžováním, ale večer jsme se sesedli a povídali si, bylo to fajn.
Bydleli jsme v boudě u lesa, první den jsme tam byli dovezeni na skútru, to byl pro Mikyho zážitek.
Dopoledne a odpoledne jsme vždycky vzali boby, procházkou došli do Strážného na sjezdovku a tam bobovali a bobovali, kde se dalo.
Po obědě jsme odpočívali v našem malém pokojíčku. Já jsem četla knížku Room od Emmy Donoghueové. Knížka asi ještě česky nevyšla, ale jestli umíte anglicky, přečtěte si ji. Je o pětiletém chlapci Jackovi, který žije s maminkou v takovém zvláštním pokoji...Já knížku hodnotím na čtyři hvězdičky, mám výhrady, ale vzala mě za srdce, tak jsem schovívavá. A určitě přináší spoustu témat k zamyšlení. Pořád ve mně doznívá. Ale další Murakami už čeká...

No comments: