Monday, February 7, 2011

Jen tak

V pátek jsem měla schůzku s Míšou ohledně projektů v pomaturitku. Dohodly jsme se, že někdy v dubnu uděláme "Britské dny", kdy každá z nás věnuje jeden vyučovací den britským reáliím. Nechceme jim znova opakovat to, co už asi slyšeli na základce a na střední, taková ta suchá fakta, chtěly bysme to udělat svěží a zajímavé, aby si třeba řekli, to by nebylo špatný se tam podívat a poznat něco jinýho.
V dubnu se zrovna žení princ William, takže bude asi zmíněn, pak určitě neopomeneme Beatles, chtěly bysme představit tak trochu jiný Londýn než ho znají z učebnic (např. puby, trhy v Camdenu apod.), dál nás napadl třeba slavný hudební festival v Glastonbury, kde jsou vždy k vidění zajímaví týpci.
Vlastním knížku Watching the English, myslím, že i z ní by se dalo načerpat pár zajímavostí.
Pak na květen nebo červen jsme vymyslely Australský den (Míša) a Americký den (já).
To hodně založíme na vlastních zkušenostech a vyprávění, dohodly jsme se, že u té Ameriky by bylo dobré zmínit hippies, aby věděli, co to vlastně bylo za lidi. No co, viděli už Rebela bez příčiny, tak aby se dozvěděli, jak to pak bylo dál:-)
Možná se to i protáhne na dva dny, kdy by se pouštěly Formanovy Vlasy.
No tak jsem zvědavá, už bych na tom možná měla začít pracovat.
Po téhle schůzce jsem si šla ještě vyzvednout CD, které bylo původně zamýšleno jako vánoční dárek, leč dorazilo pozdě.
Tohle je obal, který se mi moc líbí



malá ukázka zde

V sobotu byla poslední Legal English, škoda, měla jsem ty soboty ráda.Testíček ukáže, co mi zůstalo v mozku:-)
A taky máme tři nové strávníky - opičku, zajíce a krtka (foto někdy příště), Miky se tyhle kamarády rozhodl zasvěcovat do všech svých aktivit, takže se musejí dívat, jak zatahuje žaluzie (jedna z oblíbených činností), sprchuje se (neoblíbená činnost), jedí s námi a poslouchají pohádku. Doufám, že ven ho vždycky ukecám jen na jednoho kamaráda.

1 comment:

Anonymous said...

Chybí mi tu fotka té trojice :) zuzi