Tuesday, August 10, 2010

UH

Výletu do Uherského Hradiště za Marcelou předcházela návštěva u mojí 95ti leté babičky v Brně. Žije u tety a strejdy, tak jsme si společně dali oběd, pak máma babičku vykoupala a pak jsme chvíli seděly u babičky v pokoji a něco si řekly. Pochválila mi babička ruce - takže posilování se začíná projevovat:-)
Já a Mikuláš jsme pak na Zvonařce nasedli do autobusu směr Hradiště. Miky je velký cestovatel, ale při cestě pouličkou už toho měl asi docela plný brejle.



Takže cože se to tam vlastně dělo v tom Hradišti u té Marcely?
Miky jezdil na delfínu Filipovi metrem.Taky jezdil s autíčkama na luxusní kožené sedačce. Zcela sám už si vezme krabičky s čajem za vagónky. Konečně jsem face to face uzřela Marčélu, i když jsme si obě po těch letech myslely, že jsme se už někde musely vidět:-)Dort a spousta dobrého jídla. Zmrzlina na náměstí. Koupila jsem si pouzdro na mobil. I v Uherském Hradišti jsme museli zkontrolovat nádraží.Strávili jsme tam pěkný podvečer.
A večery? Povídaly jsme si o věcech co baví i nebaví už nás.Pily jsme myslivce s kaktusovým džusem. Poslouchaly Animal Collective.Dívaly jsme se na film. Surfovaly na netu. Bylo to prostě prima.
Zcela neprofesionálně se mi vybily baterky, tak tu ani Marcelu nemám. Dávám tedy místo ní fotku slunečnicového pole, na které kouká z okna.
Snad tak moc neva.

Photo courtesy of Marcela. Díky, brouku!

No comments: