Sunday, June 20, 2010

Víkend

byl úplně obyčejný, trošku opět "pařížský", bo Ondra se odjel veselit na víkend s kolegy (asi nějakej týmbildink či co) a my tu zůstali sami.
Bylo docela pošmourno, takže i trochu smutno.
Běžné věci -nákupy, vlaky (ve Vršovicích),hřišťata(nahoře v Grébovce a kousek od nás u zastávky Lísek).



V kostele se Miky velice kamarádil s dvěma chlapci - s jedním běhali jako diví a pak mi na zahradě trhali kytičky (maminka toho kluka si na mě vzala číslo, když si tak pěkně vyhrajou...), s druhým objevili pod kusem plechu "studánku". Mám radost, že se k ostatním dětem tak pěkně má.
Před spaním jsme se vrátili k četbě Palečka a taky zpíváme Bobra od Skoumala.
Já jsem si v sobotu večer udělala příjemné posezení u vína a počítače.
Tak ještě týden a práááááááázdninyyyyy.....

No comments: