Friday, June 4, 2010

I know Delon...

přiznal se náš americký boss Reed poté, co jsme na něm s Marcelou chtěly vydyndat z jeho obrovské sbírky filmů nějaké to cool movie s Belmondem. Něco jako třeba A Bout de Souffle (alias U konce s dechem). Belmonda neznal, film jsme neviděly. Viděla jsem až o pár let později s ondrou na Dnech francouzského filmu a líbilo se. Na tohle cool movie jsem si vzpomněla, když jsem byla loni v létě u Marcely v jejím novém bytě a bavily jsme se, co by tak mohla dát v ložnici nad postel. Nějaký ten movie poster, což? Nebo fotografii. Marcele by se líbili nějací ti kovbojové, prý. A já jsem v duchu uviděla tenhle obrázek. Od včerejška ho máme nad postelí, včetně cool francouzských nápisů. Skoro jako originál. Plakát jsem objednala přes Amazon a přišel v dlouhé trubce. Tou teď u nás projíždí Pendolíno.


Zde přerušeno příchodem tatínka z práce.

1 comment:

marss said...

jj, ti kovbojové mě stále drží.. :-) Myslim udělám pořádný průzkum trhu a něco si také koupím. Mně bylo hned jasné, který obrázek sis nakonec koupila. Moc pěkné! :-)