Monday, May 31, 2010

Volební sraz se základkou

Odvolila jsem v pátek večer. Strana, kterou jsem volila, se nakonec do parlamentu nedostala, ale vem to čert, hlavně že Sexy mozek šel do pr.
Po volbách jsem dala ještě jednou No Distance Left To Run, tentokrát s bráchou.
Na sobotu se toho v Lípě sešlo celkem dost, kromě našeho srazu to byla ještě hasičská soutěž, vyhrávala dechovka a vsí šel průvod. Nově otevřená kavárnička přímo před našima měla napilno. Slíbila jsem Mikulášovi, že natočíme příjezd a odjezd motoráčku na lipské nádraží, ale jezdil stále v oranžových barvách. No, snad už se to nebude opakovat.

Sraz se základkou po dvaceti letch byl svolán na třetí hodinu. Začali jsme prohlídkou školy.

Tady jsou spolužačky společně s dominantou školy - dřevo dole ukrývá původní variantu s pionýrskými šátky.
Prohlíželi jsme fotky (na jedné jsem našla babičku, taky mámu i sebe -vypadala jsem jak Miky:-))



a kroniky



Pak už jsme dostali hlad a žízeň, tak jsme se přesunuli do Šejfdorského mlýna v Okrouhličce, kde jsme pili a hodovali, co hrdlo ráčí.

Tohle jsou vedoucí družiny Dana Výborná a třídní učitelka Irena Maršíková.



a jedna momentka na ukázku



Naštěstí je jedna spolužačka fotografka, tak nějaké fotky snad vyzískám od ní.Je fakt rychlá:-)



Sraz s gymplem byl proti tomuhle srazu sjezdem studených čumáků. Bylo mi tam hrozně dobře a nasmála jsem se, jak už dlouho ne. Tak zase za deset let, girls and boys.

1 comment:

wlcice said...

:-) sexymozek šel od válu :-) taky jsme mu pomohli ;-)

a ty pionýrské šátky..no to se tu válím smíchy :-)) scéna jak z Pelíšků :-))