Saturday, May 15, 2010

Svět knihy


Na veltrh jsem vyhrála dvě volné vstupenky na kidsinprague.com , takže jsme jít vlastně museli. Navíc jsem zjistila, že vstupenku lze v Divadle v Dlouhé vyměnit za dva lístky za cenu jednoho, což znamená, že se letos do Dlouhé asi uchodíme k smrti.
Součástí výhry byla i knížka Susie and Tom travel the world od Karen York, pro Mikuláše autorkou osobně podepsaná.
Jinak návštěva úspěšná. Koupila jsem: Woody Allen z edice Movie Icons vydavatelství Taschen (takže hlavně fotečky z filmů), Eric Lax: Woody Allen - Hovory o filmu (v nakladatelství Portál bratru za 40Kč), Michael de Saint Cheron: Elie Wiesel-Zlo a exil (stejné nakladatelství, bratru za 25Kč), pokračování Mráčka-O Klíči (ale je už to spíš pro starší děti), Petra Soukupová: Zmizet a DVD Postřehy Karla Kyncla.
Tady je Miky po odpolední siestě s Woodym na lavičce:



Během veletrhu jsem tvrdě odmítala cokoliv od socanú (a to jich tam bylo jak psů), ale cestou ven jsem nepohrdla sirkami od Zelených.
Po veletrhu jsme ještě jeli na návštěvu k tátovi a Miladě.
Dostali jsme výtisk knihy Zbigniewa Herberta: Barbar v zahradě (táta překlad, Milada redigovala).



Pěkný den, ale šílená kosa.

1 comment:

zuzi said...

"Zmizet" mám u postele, ale zatím ji přesunuji dospod a odečítám nové dětské knihy, ... tak si pak řeknem :)