Friday, May 28, 2010

A field trip around English bookstores

jsem pro zpestření výuky připravila pro svoje pomaturitní studium. Ráno na Staroměstském náměstí se rozdělili do dvou družstev, dostali mapky, kde měli označenu polohu toho kterého knihkupectví a úkoly, které tam měli splnit. Většinou měli od prodavače zjistit nejprodávanější knihu (vypadá to, že The Girl with the Dragon Tattoo od Stiega Larssona se těší značné oblibě), knihy českých autorů, zjistit jaké tituly zjednodušené četby jsou k dispozici, vybrat dětskou knihu, která se jim líbí apod.





Navštívili Big Ben Bookshop, Anagram v Ungeltu a známy Kanzelsberger na Václaváku. Já jsem na ně čekala v jednom z nejznámějších, v Globu.



Byla tam výstava fotek lidí zabalených v novinách:-)



Takhle jsem na ně čekala s knihou a Tchaiem. Já si to prostě umím zařídit! Chachá!



Nakonec všichni dorazili, úkoly vzorně splněné. Tak snad se jim to aspoň trochu líbilo. Myslím, že se tak třeba dostali do míst, kam se zas až tak běžně nedostanou.

3 comments:

marss said...

Marta, super nápad, super fotky! :-)

Anonymous said...

Hezký nápad, hravé...!zuzi

wlcice said...

miluju kreativní učitele! Super akce! ...já snad do nějakého kurzu začnu chodit- mívala jsme to ve zvyku, ale teď mi nějak nezbývá času- musím vylepšit plánování a organizaci dne ;-)