Sunday, September 7, 2008




V září nám počasí zatím přálo, a mohli jsme tak strávit pár pěkných odpolední a podvečerů s Mikulášem venku. Minulou neděli u Hniličků v zahradě jejich vily, kde uspořádali "dětskou party". Svítilo sluníčko a foukal příjemný větřík, tak jsem mohla Mika položit na deku a on tak mohl kulit očka na koruny stromů nad sebou. Zatím se potvrzuje to, co už tuším od té doby, co jsem chodila na cvičení na míčích pro těhotné - nemám zrovna potřebu vyhledávat společnost ostatních matek a probírat s nimi kdy to které dítě spí and stuff like that. Možná to ještě přijde, tentokrát jsem se však do hovoru zapojila, až když přišla Ruth a bavili jsme se o sitcomech:-)
Včera navečer jsme s Ondrou a Mikulášem vyrazili na pěknou procházku po Nuslích. Ještě nikdy jsem v té části Nuslí nebyla, ale okouzlily mě činžovní domy z padesátých let a celková atmosféra. Bylo pěkně, viděla jsem lidi, jak sedí na dvoře domu a popíjejí vínko. Najít si tak podnájem zrovna někde tam by nebylo vůbec špatné!

No comments: